poniedziałek, 17 listopada 2014

Protokoły w Chrząstowie na wagę ... wzroku



Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy
Rozdział 6. Przepisy wspólne dla głosowania
Art. 43. § 4. „(…) Protokół wywiesza się w miejscu łatwo dostępnym dla zainteresowanych w budynku, w którym mieści się siedziba komisji (…)”.

   
Ja zainteresowana byłam, ale sokolego wzroku nie mam.
A protokoły z wyborów do powiatu i województwa umieszczone zostały w Chrząstowie w oknie, dostępu do którego broni plac ogrodzony barierką. Z takiej odległości odczytać wyniki? nie ma szans! Sokołem nie jestem, ale kondycję mam niezłą, no i bardzo mi zależy, więc chcąc sprawdzić, ile głosów zdobył mój faworyt przeskakuję przeszkodę. Głosów nie za wiele, ale nie jest źle. Ponownie przeskakuję barierkę, robię zdjęcie na potrzeby tego artykułu i idę do domu. I tak sobie po drodze myślę, że dobrze, że protokoły zostały wywieszone w oknie na parterze, a nie na piętrze, bo musiałabym z drabiną przyjść…

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi się usunęło wcześniej ...
    No to podpadniesz Przewodniczącemu OKW :))
    Przecież ciemno było jak wieszali te protokoły ....
    To ile głosów dostał faworyt ? Doczytałaś się ?

    OdpowiedzUsuń