czwartek, 6 grudnia 2018

Sentymentalna wizyta w Książnicach


We wtorek 4 grudnia gościłam w Szkole Podstawowej w Książnicach. Była to dla mnie sentymentalna wizyta, gdyż sama jestem absolwentką tej placówki. Tym bardziej było mi miło przebywać ponownie w jej murach (po 20 latach ich opuszczenia) i spotkać nauczycielki, które mnie uczyły (dokładnie dwie:-).


W szkolnej sali gimnastycznej spotkałam się z uczniami, aby opowiedzieć im o swojej pasji pisania, o tym jak krok po kroku powstają moje książki - od pomysłu aż do wydania, a następnie wspólnie zastanawialiśmy się jakie korzyści płyną z ich czytania. Uczniowie chętnie i aktywnie wchodzili w interakcje ze mną i odpowiadali na moje pytania. Za tak ciepłe przyjęcie i czynne uczestnictwo w spotkaniu serdecznie im dziękuję. Młodzież jest wspaniała!





Po tym wywodzie uczniowie weszli w rolę dziennikarzy i mieli okazję zadawać mi dodatkowe pytania, z czego chętnie korzystali. Wykazali się przy tym niezwykłą kreatywnością :-) :-) A ja starałam się, aby żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi, nawet to o mój wiek i męża :-) Mam nadzieję, że dzieci były usatysfakcjonowane.




Zaraz po tym spotkała mnie bardzo miła niespodzianka - uczniowie wręczyli mi wspaniałe kwiaty oraz prezenty ręcznie robione.




Na koniec Pani Dyrektor oprowadziła mnie po szkole.  Piękne boisko sportowe, plac zabaw, stołówka - gdzie panie codziennie gotują obiady dla uczniów, klasy wyposażone w nowoczesne sprzęty i pomoce dydaktyczne, nowoczesna sala komputerowa - wszystko to zrobiło na mnie ogromne wrażenie. 

Serdecznie dziękuję Pani Dyrektor - Renacie Kobie za zaproszenie. Jest to osoba, która swoją otwartością i uśmiechem wprowadza w szkole tak miłą atmosferę, że przebywanie w niej to czysta przyjemność. 

To był miło spędzony czas.

fot. SP w Książnicach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz