poniedziałek, 21 listopada 2016

Wieczór autorski

Piątkowy wieczór był dla mnie wyjątkowy i miał szczególne znaczenie. W Szkole Podstawowej w Chrząstowie odbyło się bowiem pierwsze spotkanie promujące moją debiutancką książkę "Paryż w piątek 13-tego".
Na spotkanie przybyło wielu znakomitych gości - wśród nich moi rodzice i rodzeństwo, nauczyciele szkoły, znajomi, mieszkańcy Chrząstowa oraz przedstawiciele władz samorządowych:
- Wójt Gminy Mielec Pan Józef Piątek wraz z małżonką
- Przewodniczący Rady Gminy Mielec Pan Jan Kołodziej
- Radna Gminy Mielec i przewodnicząca Komisji Oświatowej Pani Zofia Paterak
- Dyrektor Samorządowego Ośrodka Kultury i Sportu w Chorzelowie Pani Dorota Kieraś - Jędrychowska
- Bibliotekarka Biblioteki Publicznej w Złotnikach Pani Zofia Załucka
- Sołtys wsi Chrząstów Pan Tadeusz Tacik
Wieczór rozpoczął się od uroczystego powitania gości przez Dyrektor Szkoły Podstawowej w Chrząstowie Panią Monikę Szczebak. Tuż po tym mogli oni wysłuchać mojego krótkiego wywodu na temat przebiegu pracy nad książką oraz jej procesu wydawniczego.  
Po prawej: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Chrząstowie Pani Monika Szczebak 
Zaraz potem wywiązała się ożywiona dyskusja spowodowana możliwością zadawania pytań mnie jako autorce, z czego goście chętnie korzystali. Bardzo się  z tego cieszę, gdyż to dowodzi, że byli oni naprawdę zainteresowani książką i chcieli poznać jak najwięcej szczegółów o niej. 
Jako pierwszy głos zabrał Wójt Gminy Mielec Pan Józef Piątek 



Na publiczność czekały liczne atrakcje. Jedną z nich był konkurs z nagrodą główną - książką mojego autorstwa z osobistą dedykacją. Szczęśliwym laureatem został pan Tadeusz Tacik – sołtys wsi Chrząstów. 
Zwycięzca konkursu Pan Tadeusz Tacik - sołtys wsi Chrząstów
Goście mogli doświadczyć także niesamowitych  artystycznych doznań, a to za sprawą uczniów Państwowej Szkoły Muzycznej w Mielcu. Jako pierwsza wystąpiła grupa przyjaciół - muzyków w składzie:
Kornelia Czechura - pierwsze skrzypce
Klaudia Niziołek - drugie skrzypce
Emilia Łachut - altówka
Aleksandra Brzezińska - pianino
Konrad Sosiński - kontrabas
Orkiestra wykonała arię na strunie "g" Jana Sebastiana Bacha. (występ do obejrzenia pod adresem https://youtu.be/IASj0EQcXHs  wystarczy kliknąć w ten link 





Drugą atrakcją wieczoru był występ właścicielki pięknego wokalu Wiktorii Mikołajczyk. Wykonała ona dwa utwory: "białe róże" oraz piosenkę z filmu "Miasto 44". (występ do obejrzenia pod adresem https://youtu.be/gXYTsMyM7Zo  wystarczy kliknąć w ten link 




Podczas obu występów, zarówno grupy muzycznej jak i Wiktorii byłam pod takim wrażeniem, że na całym ciele miałam gęsią skórkę. SERDECZNIE DZIĘKUJĘ im za to, że swoimi występami wzbogacili mój wieczór autorski w niesamowite emocje.

W dalszej części uroczystości było to, co zwykle przy takich okazjach -  osobiste gratulacje oraz możliwość nabycia książki i uzyskania autografu. Było to dla mnie coś wyjątkowego i utwierdziło w przekonaniu, że dla takich chwil warto pisać ...






Wszystkim gościom SERDECZNIE DZIĘKUJĘ. Cieszę się, że tak licznie przybyliście Państwo na spotkanie ze mną, bo to oznacza, że jesteście zainteresowani moją książką. A to dla pisarza - tym bardziej początkującego - jest bezcenne.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz